h1

Dacă cineva îmi simte lipsa…

Martie 24, 2010

De îmi simte cineva lipsa, nu m-am rătăcit… Doar că am o nouă ocupaţie acum – prind clipe şi… trăiesc fără program!

Le adun cu atîta frenezie şi nebunatică poftă că, serile sunt prea obosită să dorm, dar şi să scriu… E greu să prind visul… primăvara toată e un vis! Atît de insuportabil, atît de intens şi totuşi dulce… Un vis ca vata dulce şi pufoasă – îţi irită buzele, dar e atît de plăcută… Mănînci cu nesaţ, fără să simţi ce înghiţi… Îţi lingi degetele şi parcă corpul întreg devine dulce. Îţi place, dar abia aştepti să îţi treci mîinile prin apă… ca să redevii lucid.

Mi-e somn… dar o fac pe revoluţionara şi mă împotrivesc. Primăvara e o dramă perpetuă… o dramă incredibil de frumoasă, pe care vreau să o trăiesc, nu vreau să dorm…

Îmi pare devastator soarele de afară şi detest că oamenii se ascund după ochelari de soare. Eu nu-i pot purta… Mă incomodează încă un detaliu la masca deja firească, a omului contemporan, cu pudră, gel, rimel şi haine de marcă. Vreau să văd lumini în ochii lor! Vreau să menţin rugul meu interior aprins de la blîndeţea sclipirilor din ochii Lor… soarele mă dogoreşte, nu mă cruţă, iar oamenii poartă ochelari de soare!

În rest, îmi plac amurgurile… le ador! ele mă umplu de viaţă şi dor. Şi totul e o dramă… dramă care nu răneşte… şi căreia nu îi cunosc finalul şi nici că aş vrea. La ce bun florilor de primăvară să ştie că soarele care le-a mîngîiat şi le-a crescut, le va ucide într-o zi… Trăiesc… trăiesc primăvara mea dulce!

P.S. o să revin curînd, mai lăsaţi-mă un pic să mă simt o rătăcită fericită!

4 comentarii

  1. Adorabil!!! sunt de acord cu tine, primavara este cea mai frumoasa perioada a anului, miros de lacrimioare, viorele, lalele, mimoza (ador mimoza, mi se pare exagerat de scumpa), toata lumea cu martisoare in piept si buchete de ghiocei in mina, barbati mai atenti decat de obicei, zambete, flirturi, veselie, ahhh e primavara! eu incep sa cred ca viata mea pare a lua o intorsatura favorabila, „problemele” incep sa fie mai mici iar rezolvarile lor apar de unde ma asteptam mai putin. „o fac pe revoluţionara şi mă împotrivesc”, eu cu parere de rau muncesc din zori pina seara, apoi mai citesc cite ceva si liu-liu-liu-liu!!!! astazi plec acasa, yuppy! am sa incerc si eu sa „trăiesc fără program!” trei zile..
    „oamenii se ascund după ochelari de soare.” hmmm si eu o fac, sa stii ca ochii au nevoie de protectie, ma opresc aici, prefer sa nu comentez.
    Imi place cum scrii, bravo, felul in care abordezi tema de discutie!!! Iti doresc un weekend minunat, gustos si sa te bucuri de mult soare! 😉


  2. merci pt urari si cuvinte bune!:)
    probabil, acel „a trai fara program”, l-ai perceput cu sens prea direct, insemnind o existenta lejera. De fapt, programul mi-e asa de plin ca am renuntat sa il mai tin in minte.Fara weekend-uri, cu ore reduse de somn… Setez dimineata prioritatile si… nu devin stresata, ci …traiesc. 🙂
    ochelarii… hi, hi…e firesc sa fiu nevoita sa ii port si eu. Insa ii detest – asta nu pot schimba, fiind un adevar constant pt mine.
    Zile cat mai frumoase si mai odihnitoare acasa!:)


  3. Hristos A Înviat !


  4. Mulţumesc din suflet! Cu adevărat a înviat!:)



Lasă un răspuns

