h1

Uraţi-mi bun venit!

Decembrie 7, 2009

Asemeni celui care pentru prima dată se află în faţa saltului cu paraşuta şi ezită înainte de a se arunca în văzduh, am ezitat şi eu… Îi multumesc prietenei mele dragi, care pur şi simplu, m-a împins în această lume a comunicării virtuale, m-a tras de mînecă spre salt, spunînd -” Azi e momentul cel mare, azi!!”

Dragii mei, însă nu am paraşută – am doar o carenă pe  care am criptat-o cu iniţialele numelui meu, carenă, care sper să fie purtată de valurile fanteziei şi a cuvintelor care în loc să tulbure liniştea adîncurilor se vor revărsa aici, domol şi cuminte.

Uraţi-mi BUN VENIT, eu va zic BINE V-AM GĂSIT!

2 comentarii

  1. Deci BUN VENIT, Karena Kryptis!


  2. bun venit, Karena!
    mica diferenta dintre saltul in bloggering si saltul cu parasuta e ca in primul caz nu functioneaza legea gravitatie.
    deci, practic orice-ai ce, esti safe 🙂
    curaj, draga mea!



Lasă un răspuns

